Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

15686 miejsce

Wiosenna rewolucja część druga! Bądź sprytna i zbieraj plony

Mam nadzieje, że zdrowe odżywianie jest już nieodłącznym elementem i stylem Twojego życia. Jeśli tak jest, to jakbyś wygrała w totka! Jeśli nie, to kończymy z rozmyślaniem, potakiwaniem i analizowaniem - tylko zaczynamy działać, i to od zaraz!

Sałatka owocowa, idealna na deser / Fot. Homero Chapa, http://stockvault.net/photo/119581/fruits-cocktailCzy Ty pamiętasz jeszcze, po co właściwie jesz? Czy po to, by w nieskończoność zaspokajać swoje kubki smakowe coraz to innymi potrawami? Zdecydowanie tak...

Nie przekładaj jednak, walorów smakowych, nad jakość jedzenia, szczególnie jeśli nie jest Ci obcy wisielczy nastrój i brak energii. Nie pozwól, aby Twój nastrój dyktował w głównej mierze to, co masz jeść! Najważniejszym powodem, dla którego jemy jest czerpanie energii - pożywienie dostarcza jej nam, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo (dostosował temperaturę do ciała, poruszał mięśniami i umożliwił pracę narządów wewnętrznych). To już inna kwestia, że zdrowa żywność jest oceanem przepysznych produktów i ich kombinacji, do których być może będziesz musiała się przekonać, jeśli jeszcze ich nie lubisz

Poznałaś już najważniejsze informacje dotyczące zdrowego odżywiania. Zapamiętaj, że związek ze zdrowym żywieniem odmłodzi Cię! To związek, który daje Ci gwarancje dożywotnio 100 proc. zadowolenia i samych profitów! Taka inwestycja, hamuje reakcje zapalne w Twoim organizmie, zapewnia Ci poczucie sytości, odżywia Twoje narządy, zmniejsza ryzyko wystąpienia efektu jo-jo, i innych chorób, zredukuje stres i niczym za dotknięciem magicznej różdżki sprawi, że poprawi się Twoje samopoczucie, a co za tym idzie, wygląd.

Nie ma chyba nic gorszego, od poczucia pełności, przejedzenia tuż po obiedzie. Właśnie tego będziemy chciały uniknąć. Masz czuć się lekko, przyjemnie. Dieta przyczyni się do Twojego nastroju, a chcemy przecież kroczyć każdego dnia z optymizmem, a nie być przykutą do ziemi ciężkimi łańcuchami, turlającą się kulką i łykać kolejne pigułki na usprawnienie perystaltyki jelit. Raz na jakiś czas możesz się wspomóc, ale czy przypadkiem nie za dużo tego zażywasz? Zrozumiem to, jeśli zaliczasz się już wiekiem do seniorów.

Piąta edycja konkursu Dziennikarz Obywatelski 2010 Roku trwa! Dołącz, wygraj 10 tysięcy



Jeśli już byłaś na urodzinach u babci, u której nie potrafiłaś odmówić kolejnego ciacha z kremem, tuż po obiedzie, postaraj się wówczas wyjść na spacer, który zmobilizuje Twój układ trawienny, do szybszego trawienia i spalania. Obiecuję, że nie umrzesz od tego, odwrotnie, poczujesz się o niebo lepiej! Jeśli natomiast, zacznie męczyć Cię ból brzucha, zjedz trochę zielonej sałaty lub napij się zielonej herbaty.

Bądź sprytna



Szczególnie rano, postaraj się zjeść produkt zawierający błonnik.
Błonnik kontroluje poziom cukru we krwi, usprawnia trawienie, obniża spożycie kalorii, a to dobra wiadomość! Tak naprawdę, pełni on funkcję spowalniania ruchu w jelitach, w związku z tym, pokarm trawi się dłużej, czyli uczucie sytości zapewnione jest na dłuższy czas! 30 gramów błonnika, najlepiej przed śniadaniem, jeśli nie na śniadanie, uchroni Cię przed niweczącym napadem głodu późnym południem. Pożywne śniadanie, to dobry początek dnia / Fot. Klarissa Meyers,

Możesz też, zjeść ok 20 orzechów ziemnych, przed posiłkiem. Chodzi nam o 70 kcal zdrowego tłuszczu, który poda informację do mózgu o zaspokojeniu głodu. Zamiast rzucić się na jedzenie, będziesz się nim delektowała i zjesz mniej. Postaraj się nie spieszyć, żeby mózg zdążył powiadomić Cię, że jedzenia już wystarczy, bo na zawodach, typu kto zje szybciej, po prostu nie nadąża, a ty zdążyłaś już zjeść porcję dla żołnierza.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.