Pozycja materiału w rankingach:
Według "British Medical Journal" podawanie suplementów witaminy A mogłoby zapobiec chorobom i śmierci setek tysięcy dzieci w krajach o niskich i średnich dochodach. Szacuje się, że liczba ta może sięgnąć 600 tysięcy dzieci.
Jak donosi portal naukawpolsce.pl naukowcy z Wielkiej Brytanii oraz z Pakistanu przeanalizowali wyniki badań nad podawaniem suplementów witaminy A. Przeprowadzono 43 różne badania z udziałem ponad 200 tys. dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat. Uwzględniono także różnice w projekcie i w jakości badań.
Artykuły
(349)
Galerie
(32)
Średnia ocen
(3.38)
Miejscowość: Wrocław | Kraj: Polska
O mnie: Zastrzegam sobie prawo do zmiany zdania w dowolnej chwili, wyrażona opinia jest aktualna tylko w chwili jej pisania...
Ostatnie artykuły autora:
Sortuj komentarze:
MARIOLA KOWALEWSKA 21.09.2011 00:41
KĄTAKT 606 920 141 ZADZWOŃ A DOWIESZ SIE WIELE WIECEJ WITAMINKI TERAPIA ANTIOXOWA OCZYSZCZANIE ,MEDYCYNA KOMÓRKOWA I CO ROBIC BY WYLECZYC A NIE ZALECZYC JAK POZBYC SIE ZAWAŁOW CUKRZYCY CZY MIESNIAKOW , TORBIELI TO I INNE BEZ INWAZYJNE ROZWIAZANIA ALE NATURALNE SA TU I TERAZ MARIOLA KOWALEWSKA 606 920 141
MARIOLA KOWALEWSKA 606 920 21.09.2011 00:34
ALE PAMIETAJ ZE TO TY ZAWSZE TY PODEJMUJESZ DECYZJE CZY TWOJE DZIECKO BĘDZIE MIAŁO NATURALNE CZY SZTUCZNE WITAMINY JEST COŚ CO DA TOBIE ROZWIAZANIE ** LIFE PAC JUNIOR ---VISION-- SUPER PRODUKT REKOMENDOWANY PRZEZ CENTRUM ZDROWIA DZIECKA --TO PRAWIDŁOWY ROZWOJ DZIECKA I FIZYCZNY I PSYCHICZNY I ZDROWY OKRAGŁY ROK
Happening po japońsku - artysta nakarmił gości swoimi genitaliami
(odsłon: +1658)