Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

48506 miejsce

Witaminy zbawienne dla urody

Witaminy są bezcenne nie tylko dla zdrowia, wzmocnienia odporności. Mają także zbawienny wpływ dla urody - szczególnie są pomocne w walce z problemami skórnymi.

 / Fot. HansWitamina K

Witaminę K możemy znaleźć w tzw. "zielonych warzywach", czyli brukselce, brokułach, szpinaku, sałacie, zielonym groszku czy kapuście. Ciekawostką jest natomiast fakt, że aby ten minerał był przyswajany przez organizm należy spożywać go z tłuszczem - do sałatki dodawaj więc łyżeczkę oliwy.
Producenci firm kosmetycznych bardzo często wykorzystują tę witaminę w kremach pod oczy - jej zadaniem ma być ochrona przed sińcami - sprzyja także szybkiemu gojeniu się ran.
Witamina B5

Jest to jedna z najważniejszych typów witamin potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Występuje przede wszystkim w mięsie - np. w cielęcinie, ale także w orzechach, otrębach, brązowym ryżu czy rybach.
Witamina B5 jest popularnym składnikiem wszelakich kremów - przede wszystkim niweluje uczucie ściągnięcia skóry, zmiękcza naskórek i nawilża skórę.
Witamina C

Najbardziej znana witamina i powszechnie przyjmowana, szczególnie w celu zwiększenia odporności. Znajduje się we wielu produktach, ale zwłaszcza w czarnej porzeczce i czerwonej papryce. Witamina C nadaje blask, skóra wygląda na promienną, zdrową oraz wypoczętą.

Witamina E

Kremy z tą witaminą w składzie są rekomendowane szczególnie Panią w dojrzałym wieku - mają działanie opóźniające wstarzenie. Warto także spożywać produkty, takiej jak: awokado, orzechy laskowe, migdały i kiełki.

Witamina A

Przywraca utraconą jędrność, redukuje zmarszczki - dlatego kremy zawierające tę witaminę są polecane kobietom w dojrzałym wieku. Jednym z najlepszych źródeł jest szpinak, ale także znajdziemy ją w wątróbce, marchwi, morelach czy batatach.

Witamina D


Proces starzenia rozpoczyna się już po ukończeniu 25. roku życia - wówczas warto kupić krem bogaty w witaminę D. W organiźmie najwięcej jest jej jednak w letnich miesiącach, kiedy świeci słońce. Natomiast niedobór możemy uzupełnić spożywając ryby, mleko, ser żółty i jajka.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Witaminę K możemy znaleźć w tzw. "zielonych warzywach", czyli brukselce, brokułach, szpinaku, sałacie, zielonym groszku czy kapuście. Ciekawostką jest natomiast fakt, że aby ten minerał...
------------------------

Podstawową wiedzę, pozwalającą odróżnić witaminy od minerałów, "możemy znalezć" w podręcznikach dla szkół średnich. Wysoce wskazane PRZED napisaniem i upublicznieniem czegokolwiek.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.