Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

60212 miejsce

Wizerunek przedsiębiorców w mediach w dobie kryzysu

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2012-03-12 11:31

Rozwojem sytuacji w gospodarce w coraz większym stopniu zaczynają rządzić emocje. To powoduje, że media, posiadające ogromny wpływ na ich kształtowanie, oddziałują także na decyzje podejmowane w sferze ekonomii i gospodarki.

Serdecznie zapraszamy na organizowaną przez Krajową Izbę Gospodarczą i biuro programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” debatę pt. Wizerunek przedsiębiorców w mediach w dobie kryzysu – jak media kształtują i jak mogą przełamywać stereotypy na temat biznesu, która będzie okazją do rozmowy na temat roli mediów w informowaniu o biznesie, ale również o budowie optymalnych relacji między światem gospodarki, a światem dziennikarskim.

W trakcie spotkania zostanie podkreślone znaczenie pozytywnych komunikatów i zwrócona zostanie uwaga dziennikarzy na laureatów programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, którzy mogą dostarczać wiele pozytywnych informacji nawet w trudniejszych czasach. Do udziału w debacie zaproszeni zostali dziennikarze, publicyści i przedsiębiorcy.

Debata odbędzie się 14 marca br. (środa) o godz. 11:00 w siedzibie KIG (ul. Trębacka 4, Warszawa, sala 30), udział bezpłatny. Szczegółowy program w załączeniu. Zapraszamy!

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału w konferencji, tel.: 22 6309621, 22 6309801-02, info@fairplay.pl.

Więcej informacji na www.iped.pl oraz na www.fairplay.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.