Facebook Google+ Twitter

Wojsko ma superlogo za 22 tysiące złotych

Polska armia chwali się nowym logo, które ma pomóc w promocji wojskowości. Jego wykonanie kosztowało 22 tys. zł.

Logo / Fot. http://www.wojsko-polskie.pl/Wojsko Polskie doczekało się pierwszego w swojej historii znaku promocyjnego. Projekt logo kosztował Ministerstwo Obrony Narodowej 22 tys. zł. Znak promocyjny składa się jedynie z biało-czerwonych liter WP, wpisanego w "P" orła w koronie oraz małego napisu "Wojsko Polskie".

Autorem znaku jest artysta - Andrzej Pągowski, który zaprojektował dla MON znaną z billboardów serię plakatów "Zawód - żołnierz". Według Wojska Polskiego inwestycja jest trafionym wydatkiem, ponieważ armia wchodzi w świat firm i musi budować swoją markę poprzez wyraziste logo. Nowy znak został stworzony na podstawie schematów zakorzenionych w świadomości Polaków, narodowych barw i orła w koronie. Cesarska korona w znaku, została zaczerpnięta z godła MON.

Logo będzie mocno promowane w całym kraju, pojawi się na plakatach, w wydawnictwach, a w przyszłości zdobić będzie wojskowe gadżety.

Prezentacja oficjalnego znaku została zaplanowana na jutrzejsze warszawskie obchody Święta Wojska Polskiego.

Źródło: dziennik.pl

Wybrane dla Ciebie:


Tagi: wojsko armia logo


Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.