Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

24828 miejsce

WOŚP i Lipton znów zapraszają na herbatę!

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-01-26 14:57

Marka Lipton ponownie zagra z WOŚP. W zeszłym roku część dochodu ze sprzedaży herbaty Lipton Yellow Label w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka marka Lipton przekazała na rzecz WOŚP. W tym roku chce powtórzyć ten sukces.

Polakom herbaty Lipton od zawsze kojarzyły się z bogatym smakiem oraz wybornym aromatem. Kiedys były symbolem luksusu, przywożone z zagranicznych wojaży i otrzymywane w paczkach. Od 20 lat bez problemu można je kupić w każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach). Lipton to niekwestionowany lider* wsród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków. Dlaczego tak nam smakuje?- Lipton Yellow Label swój doskonały smak, kolor i aromat zawdzięcza wysokiej jakosci kompozycji herbaty, która zawiera tylko najdelikatniejsze liście i pąki z krzewów herbacianych Camelia Sinensis, pochodzqcych z plantacji Liptona w Kenii, Indii i Indonezji- wyjaśnia Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.

Lipton i WOŚP po raz drugi razem


W zeszłym roku po raz pierwszy marka LIPTON zagrała z Wielka Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie angażuje się w akcję, która mana celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów. - Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Swiątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Doceniamy wielką społeczną siłę, morze optymizmu i ogromną chęć pomagania drugiemu człowiekowi, jaka tkwi w dzialaniach Jurka Owsiaka i jego Orkiestry. Zeszłoroczny sukces naszej wspólnej akcji sprawił, że i w tym roku pragniemy wraz ze wszystkimi miłośnikami herbaty w Polsce zagrać razem z WOŚP! - dodaje Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.

Każdy może pomóc


W niemal każdym sklepie w Polsce od początku grudnia można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label, którą szczególnie upodobali sobie Polacy. Na paczkach widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP. Kartonik hebaty z limitowanej serii Yellow Label powstał we współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Produkty Lipton Yellow Label dostępne są w opakowaniach: 50, 75 i 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży herbat zostanie przekazana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
(Magdalena Zasada)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.