Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

8880 miejsce

Współpraca drukarni z firmami z sektora FMCG

Branża FMCG od kilku lat przeżywa w naszym kraju istny rozkwit, jednak osiągnięcie tego sukcesu nie byłoby możliwe dzięki sprawnej współpracy z różnymi podwykonawcami, m.in. drukarniami, które zaopatrują sklepy w materiały promocyjne.

 / Fot. MalwinaDynamika rynku FMCG wymaga nieustannej rywalizacji pomiędzy poszczególnymi firmami, intensywnych badań rynku, a także wdrażania coraz to nowszych strategii marketingowych w celu osiągnięcia znaczącego wzrostu sprzedaży. Wszystkie te działania wymagają intensywnej współpracy z firmami zewnętrznymi, zwłaszcza z drukarniami, które przygotowują opakowania na produkty czy też dostarczają firmom niezbędnych materiałów promocyjnych.

Charakterystyka sektora FMCG


Mówiąc o sektorze FMCG mamy na myśli przede wszystkim firmy, które produkują towary codziennego użytku, zwane inaczej szybkozbywalnymi lub pierwszej potrzeby. Zalicza się do nich szeroko pojmowane artykuły spożywcze, także te przeznaczone dla zwierząt, wyroby tytoniowe, alkohol, kosmetyki i artykuły higieny osobistej, środki czystości oraz leki sprzedawane bez recepty. Produkty te są sprzedawane w super i hipermarketach, które także uznawane są za podmioty branży FMCG. Tego typu asortyment należy do grupy towarów szybko rotujących w sklepie, gdyż są kupowane każdego dnia, a zainteresowanie nimi wzrasta szczególnie podczas akcji promocyjnych. Wówczas, klienci widząc atrakcyjny wobler reklamowy, który zwisając z półki z produktami informuje o promocji chętniej wkładają oferowany produkt do koszyka.

Współpraca z dostawcami opakowań i materiałów promocyjnych


Wiele firm ma sprawdzonych partnerów, z którymi współpracują od lat. Są to firmy solidne, uczciwe i terminowe, którym powierzane są duże i cykliczne zlecenia. Wybór nowego wykonawcy nie może być efektem nieprzemyślanej decyzji i powinien być poprzedzony szczegółową analizą rynku. Wygodnym i opłacalnym rozwiązaniem może z całą pewnością być korzystanie z usług agencji reklamowych czy innych firm pośredniczących. Ogromnym plusem takiego rozwiązania może być bardzo dobra znajomość rynku oraz rozległa wiedza. Nadal jednak przeważa tendencja zlecania bezpośrednio podwykonawcom realizacji zamówień na produkcję opakowań czy materiałów promocyjnych, takich jak np. wobler POS, który jest nieocenionym narzędziem wspierającym sprzedaż. Według wielu firm, bezpośredni kontakt z drukarnią pozwala osiągnąć korzystniejsze warunki cenowe. Ponadto drukarnie posiadają wykwalifikowanych przedstawicieli, którzy dzięki ogromnej wiedzy i bogatemu doświadczeniu są w stanie samodzielnie negocjować warunki realizacji zlecenia i nie potrzebują do tego żadnych pośredników. Za inicjowanie współpracy odpowiedzialni są przedstawiciele drukarni odwiedzający firmy, którzy przedstawiają ofertę i licząc na kontakt zostawiają wizytówki Krosno pod tym względem posiada bardzo dobrze rozwinięte zaplecze sprawdzonych firm.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.