Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

107691 miejsce

Wygraj z mrozem i zimowym zniechęceniem. Nie siedź w domu, idź na fitness!

Ostatnie mroźne dni skłaniają ludzi przede wszystkim do myślenia, że lepiej jest zostać w domu. Po co narażać się na mróz, ubierać kolejne warstwy swetrów i spodni. W domu czeka na nas TV i pyszne słodycze. Uprzedzam, to złe nastawienie!

Jest zimno, trzeba zostać w domu!

Mróz sprzyja domownikom. Telewizor, komputer, do tego ciepła herbatka i pyszne ciasteczka czy świeżo zamówiona pizza. Nic, tylko zasiąść za sterami pilota do telewizora, wykonać kilka przyciśnięć guzików, zjeść, co stoi przed nami i bach! Droga do tycia otwarta. Do tego wszystkiego dochodzi uczucie przejedzenia, znudzenia i spowolnienia myślowego.

A po co mi to? Nie chce mi się!

No tak, po co zapisywać się na jakiekolwiek zajęcia sportowe, jak przecież trzeba się na nie jakoś ubrać i to w dres, którego nie lubimy. Trzeba wyjść z domu i co najgorsze, spędzić tam aktywnie czas. Takie podejście do sprawy nie usprawiedliwia nas w żadnym wypadku. Dopóki nie spróbujemy zajęć, nie będziemy mieli nawet pojęcia, jak pozytywny wpływ mogą wywierać ćwiczenia na ciało i umysł.

Nie, to nie dla mnie. Przecież mam nadwagę

Wiele razy słychać takie opinie. Głównie kobiety wstydzą się chodzić na zajęcia fitness, bo gdy obok zobaczą wysportowaną, młodą i piękną "koleżankę", chęć ćwiczeń spada do zera.

Przede wszystkim należy wyznaczyć sobie cel. Nie patrzeć na innych. Uświadomić sobie, że idę na fitness dla siebie. W tym przypadku warto zastosować przysłowiowe "klapki na oczach". Jesteś tylko Ty i prowadzący zajęcia. Całą uwagę skupiasz na wykonywaniu ćwiczenia. Nie myślisz o tym, że tuż obok ćwiczy miss piękności, która jak potem zauważysz, przychodzi na zajęcia, bo instruktor jest przystojny.

Zacznij od podstaw

Zapisz się na zajęcia dla początkujących. Dzięki temu będziesz wiedziała, że nie jesteś sama "tą, co nic nie wie". Zobaczysz, że w klubach fitness panuje miła atmosfera, a w grupach zajęciowych tworzą się więzi pomiędzy uczestnikami zajęć. Pamiętaj, że systematyczne ćwiczenia wpływają na utratę masy ciała oraz rozwój umysłu. Nie zapomnij o zajęciach z rozciągania. Nie tylko wzmocnisz swoje mięśnie, ale zobaczysz, że rozwija się również Twój umysł.



Jedz mniej, słodycze odstaw na bok!

Ograniczenie jedzenia, wykluczenie słodyczy i systematyczne ćwiczenia, to klucz do sukcesu. Po kilku treningach odkryjesz w sobie moc. Inni będą chodzili znudzeni, smutni. Ty będziesz pełna entuzjazmu i energii, którą w pełni wykorzystasz.

Zima zła, nie dla Ciebie

Już po kilku dniach ćwiczeń zauważysz różnicę w swoim samopoczuciu. Mróz i niekorzystne warunki atmosferyczne nie będą już stanowiły problemu, żeby oderwać się od oglądania telewizji i wyjść. Być może nawet stwierdzisz, że zajęcia stały się pewną formą uzależnienia. Całe szczęście, ten rodzaj uzależnień jest jak najbardziej akceptowalny, co więcej, nie porzucaj tego!

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.