Facebook Google+ Twitter

Wypromuj swoją firmę w katalogu branżowym

Katalogi branżowe są nieodłączną częścią naszych internetowych poszukiwań, sięgamy po nie zawsze, gdy szukamy firmy, branży lub produktu. Korzystamy z nich, ale może warto się im bliżej przyjrzeć?

Na forum ReklamaStron.pl zadano internautom pytanie, czy warto reklamować się w katalogach. Odpowiedzieli oni, że warto, ponieważ katalogi są dobrą reklamą dla firmy. Piotrek napisał: " Katalogi z   linkami bezpośrednimi również dają zwiększenie ruchu, a dodatkowo zwiększają pozycjonowanie.

Pestka twierdzi: “Warto zdecydowanie reklamować się na top listach i w katalogach, ponieważ każdy odwiedzający stronę, każdy zainteresowany, który trafił przez katalog na naszą stronę, jest jednocześnie naszym potencjalnym klientem.
Niektóre katalogi umożliwiają małym firmom stworzenie prostych wizytówek, które pełnią rolę najprostszej strony internetowej. Tak niewielkim kosztem można wypromować swoją stronę w internecie.
Pamiętajmy, że to katalogi były kiedyś najprostszymi "wyszukiwarkami", dzięki którym zdobywaliśmy adresy stron. Reklama w katalogu to na pewno dobra inwestycja. Postanowiłam przyjrzeć się czterem z nich. Przejrzysta szata graficzna, barwne logo (w wypadku Turegion nawiązujące do barw UE), strona utrzymana przeważnie w błękitnym, szarym, niebieskim i żółtym kolorze, doskonała nawigacja - to cechy wspólne tych katalogów. Co je różni?

www.kbf.pl

Ogólnopolski katalog zawiera 13 kategorii, do których przyporządkowane są firmy z 16 województw. Katalog oferuje trzy rodzaje wpisów, w tym jeden płatny. Bezpłatnie można zamieszczać również oferty kupna i sprzedaży, drobne ogłoszenia oraz ogłoszenia pracodawców. Katalog oferuje m.in. banner reklamowy, umieszczony w wybranej branży i miejscu geograficznym; wpis reklamowy, umieszczony na pierwszym miejscu w wybranej branży i miejscu geograficznym; billboard, link reklamowy oraz boks reklamowy. Można także zamówić zaprojektowanie strony internetowej. Fot. archiwum
To, co wyróżnia ten katalog to m.in. aktywne łącza do stron www oraz adresów e-mail klientów oraz korzystanie z taniej telefonii internetowej bezpośrednio z wpisu w katalogu.


www.cityinfo.pl


Katalog powstał w Krakowie, ale obejmuje całą Polskę. Dla poszczególnych miast adres katalogu wygląda www.nazwamiasta.cityinfo.pl. Rzut ekranowy stronyW katalogu znajduje sie 26 kategorii, jest możliwość dokonania bezpłatnego wpisu – ale tylko w jednej kategorii, natomiast dostęp do informacji zawartych w katalogu na temat firm jest bezpłatny. Graficznie dobrze wyróżnione są firmy ostatnio dodane oraz kategorie polecane. Istnieje możliwość szybkiego mailowego skontaktowania się z pracownikami katalogu poprzez gotowe formularze. W ofercie reklamowej katalog oferuje pozycjonowanie stron, wykonywane przez firmę Inetmedia.

www.katalogbiznesu.pl

Całkowicie bezpłatny, ponieważ, postawiono sobie tutaj za cel promocję polskich firm w internecie. Nie pobiera żadnych opłat zarówno za korzystanie z bazy firm, również dodawanie wpisów jest bezpłatne. Graficznie wyróżnione są firmy ostatnio dodane, polecane i znalezione. Katalog o zasięgu ogólnopolskim ma 20 kategorii, do których przyporządkowane są firmy. Rzut ekranowy stronyKatalog w przeciwieństwie do porównywanych nie oferuje pozycjonowania ani reklamy. Dodatkowym ułatwieniem w wyszukiwaniu firm jest zamieszczona w katalogu mapa z województwami, dzięki czemu jednym kliknięciem wybieramy branże danego województwa. Katalog jest prosty, przejrzysty i przystępny w obsłudze.

www.turegion.pl


Turegion tworzony jest przez doświadczonych specjalistów, autorów Seznam.cz - najpopularniejszej wyszukiwarki w Czechach. Katalog oferuje firmom, które nie posiadają strony, stworzenie wizytówki, która gra rolę najprostszej strony internetowej. To jest pierwszą innowacją w tym katalogu.
Rzut ekranowy stronyPrzy każdym wpisie znajduje się mapa, która obrazuje lokalizację firmy. Możliwe jest umieszczenie logo firmy oraz dodatkowych zdjęć. W droższych wpisach klienci gratisowo otrzymują reklamę PPC na wyszukiwarce Google. Ciekawą cechą Turegion są dwie usługi – InfoTelefon oraz Wyślij zapytanie. Dzięki nim klient telefonicznie lub mailem otrzyma informację o wyszukiwanej branży, usłudze lub produkcie.

Potencjalni klienci mogą wybierać katalog, w którym się zareklamują. Oferta jest bogata i zmienia się szybko.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.