Facebook Google+ Twitter

Wystartował konkurs na nowego sponsora ekstraklasy

W piątek 28 grudnia 2007 roku Ekstraklasa S.A. ogłosiła otwarcie konkursu, w którym do nabycia są prawa reklamowe na mecze pierwszej ligi. Firmy, które zdecydują się zakupić pakiety, czyli zgody na umieszczanie banerów promocyjnych na płycie stadionów, będą mogły przez kolejne trzy lata reklamować swoją firmę, podczas spotkań ekstraklasy.

Nowa umowa ze sponsorem strategicznym zacznie obowiązywać w sezonie 2008/2009, a skończy się w 2011 roku.

Firma, która będzie zainteresowana sponsoringiem, obecnie tzw. Orange Ekstraklasy, ma do wyboru dwie możliwości. Pierwsza - sponsor tytularny ekstraklasy z nabyciem praw do oficjalnej nazwy rozgrywek, zaś druga opcja, to pełnienie roli sponsora technicznego pierwszej ligi.

Oficjalne logo Orange Ekstraklasy. / Fot. logoObecnym sponsorem tytularny pierwszej ligi jest Orange, operator telefonii komórkowej. Umowa obowiązuje od pierwszego lutego 2005 roku i opiewa na kwotę 31.6 milionów złotych. Wtedy jeszcze firma nazywała się Idea, a wszyscy zapewne pamiętają, że nasza pierwsza liga nazywała się wówczas Idea Ekstraklasa. Dziewiętnastego września 2005 roku właściciel marki Orange, France Telecom przejął Ideę i spotkania najlepszych drużyn w Polsce noszą nazwę tej sieci telekomunikacyjnej.

Firma Orange zajmuje się sprawami medialnymi. Firma powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Orange jest międzynarodową marką telefonii komórkowej. Świadczy usługi w 17 krajach. Razem ma ponad 84 mln klientów (stan na 31.12.2005).

Oferty można składać do 24 stycznia 2008 roku, do godziny dwunastej.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.