Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

12786 miejsce

Wystartował serwis NaTemat.pl. Kto będzie pisał dla Tomasza Lisa?

W sieci pojawił się serwis NaTemat.pl - projekt Tomasza Lisa. Czego możemy się spodziewać po "polskim Huffington Post" - jak reklamuje go były redaktor naczelny "Wprost"?

 / Fot. NaTemat.plSerwis Lisa ma przypominać amerykański Huffington Post (strona internetowa m.in. z blogami i komentarzami znanych osób. Zasłynęła tym, że głos zabierali tam m.in. Barack Obama czy Hillary Clinton). NaTemat.pl ma być z założenia wielogłosową platformą skupiającą różne poglądy. "Ani prawicowy, ani lewicowy, ani liberalny, ani konserwatywny. Jak kawiarnia, w której spotykają się różni ludzie. Otwarty i tolerancyjny." - pisze Lis na Cosnowego.pl, stronie publikującej nowinki na temat projektu dziennikarza.

 / Fot. Tomasz Lis / Fot. Robert Kwiatek/Dziennik BałtyckiNie tyle treść strony, a to, jakie znane twarze Lis ściągnął do swojego serwisu, budzi największe zainteresowanie. Redaktorem naczelnym serwisu został Tomasz Machała, do niedawna dziennikarz związany z Polsatem i "Wprost". Lis zaprosił do swojego serwisu już kilkudziesięciu blogerów. Znajdziemy wśród nich Nergala, Justynę Kowalczyk, Maję Włoszczowską, ks. Kazimierza Sowę, Krzysztofa Bosaka czy Monikę Jaruzelską. Lista piszących jest długa. Wymienić należy również Beatę Kempę, Michała Kamińskiego, Krzysztofa Kwiatkowskiego, Leszka Millera,Wojciecha Olejniczaka czy Aleksandra Kwaśniewskiego.

Dzisiaj o godz. 11 rozpoczęła się konferencja prasowa, można ją oglądać online na stronie Cosnowego.pl. Planujecie wchodzić na stronę Lisa? Co sądzicie o pomyśle tworzenia niezależnego medium przez... dziennikarzy głównego nurtu?


Rozpoczął się konkurs Dziennikarz obywatelski 2011 Roku.
Zgłoś swój materiał! Zostań najlepszym dziennikarzem 2011 roku. Wygraj jedną z ośmiu zagranicznych wycieczek.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (12):

Sortuj komentarze:

gość wieczoru
  • gość wieczoru
  • 22.02.2012 21:58

Kolejna stalinowsko-leninowsko-platformerska trybunka propagandowa. Wystarczy przyjrzeć się nazwiskom patronów tego badziewia. To już o niebo lepsze jest "radiownet.pl"-jedyny autentyczny wolny portal informacyjny.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panu Tomkowi Lisowi życzę powodzenia - czas pokaże jak będzie...

Komentarz został ukrytyrozwiń
f
  • f
  • 22.02.2012 17:46

na pewno nie wypali-nie żałuję rudego Lisa,z miękkim ogonem(wszystko pod kontrolą specjalistów od inwigilacji).

Komentarz został ukrytyrozwiń
nowy
  • nowy
  • 22.02.2012 17:25

a jak wejść na tą stronę ?

Komentarz został ukrytyrozwiń
Tomasz Pniewski
  • Tomasz Pniewski
  • 22.02.2012 13:21

SE jest lepszy...

Po pierwsze, mało prawdopodobne jest, żeby niezależny serwis stworzył ktoś, kto jest znany z popierania rządu i oczywistej walki wyborczej.

Po drugie, serwis stwarza wrażenie tabloidu/TVN24 - uwagę zwracają emocjonujące zdjęcia i tyle. Przypomina mi się program Lisa w TVP, czyli emocje, emocje i mało treści.

Po trzecie, jak zauważył autor, "Wprost", czy "Newsweeka" nie kupuje się dla opinii Hołdysa, czy innego, ale dla ciekawych artykułów. Opinie są czytane, gdy są emocjonujące/obraźliwe.

Przeglądać serwis na pewno będą fani sportowców itp. Poszukujący wiedzy i informacji tam nie zajrzą.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Bardzo ciekawy, przejrzysty serwis informacyjny, sporo możemy się nauczyć od jego twórców.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Pierwsze wrażenia z portalu natemat.pl - bardzo ciekawa forma, owszem podobna do Huffington Post ale jednak troszeczkę inna. Trzymam kciuki ;]

Komentarz został ukrytyrozwiń

@Łukasz, ależ wpadliśmy. Huffpost został zrobiony na wzór W24 :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 22.02.2012 09:48

Mówiąc całkowicie szczerze, kiedy kupuję Wprost nie czytam felietonów Marcina Mellera, Magdy Gessler czy Szymona Hołowni, bo za każdym razem jest w nich to samo, tylko inaczej owinięte. Tak więc opinie Nergala, Borysa Szyca czy Mai Włoszczowskiej o życiu, polityce czy czymkolwiek innym również nie będą mnie interesowały, choćby nie wiem jak dobrze były wypozycjonowane.

Ale - myślę, że projekt na początku przyciągnie czytelników, i jeśli odpowiedni PR i marketing będzie dalej stosowany to czytelnicy pozostaną. Sukces blogu "Make life harder" pokazuje, że wszystko można sprzedać - trzeba tyl;ko znaleźć odpowiedni sposób.

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 22.02.2012 09:40

"Jak kawiarnia, w której spotykają się różni ludzie. Otwarty i tolerancyjny. (...) Za publikacje na "polskim Huffington Post" autorzy mają nie dostawać ani grosza"

Zupełnie jak Wiadomości24. Szkoda, że my nie wpadliśmy na taki pomysł przed Lisem.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.