Na Sunset Boulevard z billboardu spogląda Patrick Schwarzenegger, który jest już aktualnie nowym idolem dorastających dziewczynek.
Patrick ma obecnie 19 lat i nie obce są mu już arkana biznesu. Pracuje bowiem jako model w agencji LA Models. Od 4 lat prowadzi również własną firmę odzieżową, pod nazwą Project360, którą pomagali mu założyć rodzice. Obecnie bierze on z powodzeniem udział w kampanii jeansów Hudson Jeans.
Jego spółka, promuje także coraz modniejszą społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) w zakresie dobroczynności. Jedną dziesiątą zysków ze sprzedaży, regularnie przekazuje na cele charytatywne. Jak mówi Schwarzenegger junior: - udzielam się w reklamach, tylko po to by zyskać rozpoznawalność, która przełoży się na większą sprzedaż marki, a w konsekwencji na większe wpływy do organizacji charytatywnych.
Jednakże działania z zakresu CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), nie sprowadzają się wyłącznie do działań charytatywnych. Tym zajmuje się bardziej marketing społecznie odpowiedzialny. Działania Patricka bardziej przypominają Public Relations, niż jakikolwiek CSR i w przyszłości należy spodziewać się dbania tylko i wyłącznie o markę i wizerunek firmy Project360, niż o dobro, czy działania społeczne z tego zakresu.
Jak informuje Money.pl, po aferze z romansem ojca, gdy doszło do rozwodu, chłopak postanowił odciąć się od ojca i zapowiedział na Twitterze, że zmieni nazwisko na panieńskie swojej matki - Shriver. Jednak, jak dotąd, nie uczynił tego.
Opracowano na podstawie:
Menstream.pl
Wiadomości24 to serwis tworzony przez ludzi takich ja Ty. Wiesz więcej? Zarejestruj się i napisz swój materiał, dodaj zdjęcia, link, lub po prostu skomentuj. Tylko tu masz szansę, że przeczyta Cię milion!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?