Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

38658 miejsce

Za wytrwałość, upór i spostrzegawczość nagradzamy Grzegorza Chmielewskiego

Grzegorz Chmielewski pokazał wszystkim jaki potencjał i siła drzemie w dziennikarstwie obywatelskim. Dowiódł, że upór w śledzeniu jednego tematu to rzecz niezwykle cenna i przynosi nadzwyczajne rezultaty.

Pierwszy tekst Grzegorza. / Fot. screen- Ot, taki tam temat - powie ktoś. Każdy z nas dostaje reklamy na maila. Prawda, każdy z nas, ale nie każdy dostrzega w takiej sytuacji temat do realizacji. Grzegorz Chmielewski pokazał, że ma dziennikarskiego nosa, postanowił opisać nadużycie w jednej z reklam witryny eurorest.org.

Nasz autor, dzwonił kontaktował się z kolejnymi ekspertami i instytucjami. - Nie polecam korzystania z takich przedsięwzięć. Strona jest nastawiona na pozyskiwanie danych osobowych - stwierdził dwa miesiące po publikacji pierwszego tekstu rzecznik konsumentów w Lublinie. - Zarzut, że istniejemy po to, aby zbierać dane osobowe jest śmieszny - bronił się przedstawiciel Eurorest, Michał Rojski.

W swoim artykule Grzegorz zaproponował również rozwiązanie, które mogłoby sprawić, że potencjalny odbiorca reklamy Eurorest nie czułby się oszukany. Poszedł więc krok dalej niż tradycyjni dziennikarze, nie ograniczył się tylko do opisu. - Najlepszym rozwiązaniem, obok informowania, że czek oferuje 14 bezpłatnych noclegów, byłby moim zdaniem czytelny komunikat: Klient zobowiązany jest pokryć dodatkowe koszty - pisał w swoim tekście nasz autor. - Przyjmuję tą sugestię. Nie mogę zagwarantować, że to się szybko zmieni, zwłaszcza, że zajmujemy się sprzedażą na wielu rynkach - odpowiedział w kwietniu przedstawiciel Eurorest.

Potem wszystko potoczyło się błyskawicznie. - Nasze publikacje okazały się skuteczne. W najnowszych mailach reklamowych Eurorest klienci wreszcie doczekali się na bardzo istotny dopisek: "Za emisję i przesłanie czeku hotelowego gwarantującego bezpłatne noclegi pobierana jest opłata od 49,90 zł. Posiadacz czeku hotelowego pokrywa koszty obowiązkowego stołowania się w hotelu" - doniósł nam wczoraj Grzegorz.

- Jako dziennikarz obywatelski uważam, że odniosłem sukces. Naszym zadaniem jest informowanie o problemach, które pomijają inne media. Eurorest w sieci działał od wielu lat, tymczasem jakoś nikt nie zwracał uwagi na ich reklamy. Dzisiaj, jak się okazuje, wystarczyły zaledwie dwie publikacje, aby w stosunkowo krótkim czasie został wypracowany satysfakcjonujący dwie strony; klientów i Eurorest kompromis - obok zalet swego produktu firma zdecydowała się pisać również o wszystkich kosztach.

I te słowa Grzegorza wystarczą chyba w zupełności jako podsumowanie. Grzegorzowi gratulujemy! Nagrodę pieniężna przelejemy na jego konto (pod warunkiem, że w części profilu, widocznej tylko dla redakcji, podał namiary na swoje konto bankowe).

Zajrzyj też do tekstu płacimy za najlepsze newsy...

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (8):

Sortuj komentarze:

Wielkie gratulacje :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Gratulacje :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Moje gratulacje :)
Przykład, który udowadnia, że warto działać i nie bać się opisywania kontrowersyjnych sytuacji :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Gratulacje:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

szczerze gratuluję

Komentarz został ukrytyrozwiń

Brawo!!!
Myślę, że masz kolejny ciekawy materiał w swoich rękach. Napisz o swojej terapii. Może innym osobom jąkającym się dasz wspaniały przykład.
Jeszcze raz gratuluję.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Gratuluję. Nagroda w pełni zasłużona.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Gratuluję ;) Widzę, że częściej są przyznawane nagrody :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.