Facebook Google+ Twitter

Zakopiańczycy promują swoje miasto. Nakręcili świetny klip pokazujący stolicę Tatr (wideo)

Trzej mieszkańcy Zakopanego nakręcili film promujący swoje miasto. Klip nosi tytuł „My passion. Made in Zakopane” i powstawał około czterech miesięcy.

 / Fot. Kadr z filmu/YouTubeW ciągu kilku dni na portalu Youtube film obejrzało ponad 100 tys. internautów. W nowym klipie nie ma jednak klasycznych obrazków z Krupówek, karczm ani straganów z pamiątkami. Są za to: wschód słońca w Dolinie Chochołowskiej pełnej krokusów i kolejka na Kasprowy Wierch w zjawiskowej scenerii chmur przelewających się przez grań.

Są też zakopiańczycy z pasją - np. rzeźbiarz Jan Krzysztof junior, Trebunie Tutki z Twinkle Brothers, piosenkarka Agnieszka Przekupień, rekordzista w szybkich zjazdach narciarskich Jędrzej Dobrowolski i himalaista Andrzej Bargiel. Ponadto film prezentuje imprezy: Jazz Camping Kalatówki, Spotkania z Filmem Górskim, zawody rowerowe Joy Ride oraz Puchar Świata w skokach narciarskich i wiele innych. Każdej osobie i imprezie poświęcone są krótkie, dynamiczne scenki. Całość trwa 1 minutę i 46 sekund.

Film nosi tytuł „My passion. Made in Zakopane” i jest dziełem trzech członków Lokalnej Organizacji Turystycznej „Made in Zakopane”. Powstawał około czterech miesięcy, a stworzyli go Tymoteusz Mróz wraz z bratem Mateuszem i kolegą Janem Jarosiewiczem. Jest zrobiony na bazie już gotowych scen znalezionych głównie w internecie. Po wybraniu tych najlepszych twórcy filmu zwracali się do poszczególnych właścicieli praw autorskich o zgodę na wykorzystanie ujęć do swojej niekomercyjnej produkcji.

- Na szczęście żadna z osób nie odmówiła - cieszy się Tymoteusz Mróz ze stowarzyszenia „Made in Zakopane”. - Tym filmem udowadniamy, że można coś w tym mieście nie tylko wymyślić, ale i zrobić - mówi. A koszty? Tych okazuje się, nie było. Członkowie „Made in Zakopane” poświęcili po prostu swój czas, by zmontować materiały z internetu.

Młodzi zakopiańczycy zrobili to, czego nie udało się przez ostatnie lata urzędnikom. - W naszych filmach koncentrujemy się na promocji poszczególnych imprez jakie organizujemy, np. na wystawie Rubensa w Zakopanem - mówi Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego. - Widziałem film „My passion”. Jest świetny. Miasto zamierza wykorzystać na swoich stronach internetowych klip „My passion".



Łukasz Bobek (aip)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Maski antysmogowe też w promocji? ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.