Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zakopiańczycy promują swoje miasto. Nakręcili świetny klip pokazujący stolicę Tatr (wideo)

Redakcja Wiadomości24.pl
Redakcja Wiadomości24.pl
Trzej mieszkańcy Zakopanego nakręcili film promujący swoje miasto. Klip nosi tytuł „My passion. Made in Zakopane” i powstawał około czterech miesięcy.

W ciągu kilku dni na portalu Youtube film obejrzało ponad 100 tys. internautów. W nowym klipie nie ma jednak klasycznych obrazków z Krupówek, karczm ani straganów z pamiątkami. Są za to: wschód słońca w Dolinie Chochołowskiej pełnej krokusów i kolejka na Kasprowy Wierch w zjawiskowej scenerii chmur przelewających się przez grań.

Są też zakopiańczycy z pasją - np. rzeźbiarz Jan Krzysztof junior, Trebunie Tutki z Twinkle Brothers, piosenkarka Agnieszka Przekupień, rekordzista w szybkich zjazdach narciarskich Jędrzej Dobrowolski i himalaista Andrzej Bargiel. Ponadto film prezentuje imprezy: Jazz Camping Kalatówki, Spotkania z Filmem Górskim, zawody rowerowe Joy Ride oraz Puchar Świata w skokach narciarskich i wiele innych. Każdej osobie i imprezie poświęcone są krótkie, dynamiczne scenki. Całość trwa 1 minutę i 46 sekund.

Film nosi tytuł „My passion. Made in Zakopane” i jest dziełem trzech członków Lokalnej Organizacji Turystycznej „Made in Zakopane”. Powstawał około czterech miesięcy, a stworzyli go Tymoteusz Mróz wraz z bratem Mateuszem i kolegą Janem Jarosiewiczem. Jest zrobiony na bazie już gotowych scen znalezionych głównie w internecie. Po wybraniu tych najlepszych twórcy filmu zwracali się do poszczególnych właścicieli praw autorskich o zgodę na wykorzystanie ujęć do swojej niekomercyjnej produkcji.

- Na szczęście żadna z osób nie odmówiła - cieszy się Tymoteusz Mróz ze stowarzyszenia „Made in Zakopane”. - Tym filmem udowadniamy, że można coś w tym mieście nie tylko wymyślić, ale i zrobić - mówi. A koszty? Tych okazuje się, nie było. Członkowie „Made in Zakopane” poświęcili po prostu swój czas, by zmontować materiały z internetu.

Młodzi zakopiańczycy zrobili to, czego nie udało się przez ostatnie lata urzędnikom. - W naszych filmach koncentrujemy się na promocji poszczególnych imprez jakie organizujemy, np. na wystawie Rubensa w Zakopanem - mówi Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego. - Widziałem film „My passion”. Jest świetny. Miasto zamierza wykorzystać na swoich stronach internetowych klip „My passion".

Łukasz Bobek (aip)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto