Konkurs prowadzony był w pięciu kategoriach, a wpłynęło do niego 80 zgłoszeń. Pierwszą nagrodę w kategorii komunikacja marketingowa zdobyło miasto Puławy, za kampanię "Puławy z myślą o człowieku".
Za najlepszy produkt markowy uznano "Wiejskie SPA w Krainie Rumianku", przedstawione przez Stowarzyszenie Aktywizacji Polesia Lubelskiego. Dwa wyróżnienia w tej kategorii zdobyły: gmina Józefów za Szlak Geoturystyczny Roztocza Środkowego oraz Szkoła 69 Club & Restaurant w Starej Hucie.
Za najważniejsze wydarzenie jury uznało Carnaval Sztuk Mistrzów organizowane przez Urząd Miasta Lublin. W kategorii tej przyznano także dwa wyróżnienia: dla Festiwalu Trzech Kultur organizowanego przez Muzeum Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego we Włodawie oraz Filmoffo organizowanego przez Gminę Opole Lubelskie.
Za najlepszą stronę internetową pierwszą nagrodę zdobyło Starostwo Powiatowe w Łęcznej za portal turystyka-pojezierze.pl. Wyróżnienia otrzymali: wirtualne Muzeum Amonitów Firmy Handlowo-Usługowj PROFIT Tomasza Ciężkiego za stronę www. muzeumamonitow.pl oraz miasto Zamość za stronę www.turystyka.zamosc.pl.
W kategorii wydawnictwo pierwsze miejsce przypadło Agencji Marketingowej Don Brando za "Bramy Roztocza". Był to wspólny projekt dwóch roztoczańskich gmin: Zwierzyńca i Narola. Dwa wyróżnienia przypadły: albumowi „Roztocze” Wiesława Lipca oraz „Informatorowi turystycznemu Roztocze 2011” wydanemu przez Lokalną Grupę Działania Roztocze Tomaszowskie.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?