Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

5107 miejsce

Zapowiedź Ogólnopolskiej Konferencji Gry Komputerowe Toruń 2013

W dniach 23-24 maja 2013 r. w Toruniu odbędzie się "Ogólnopolska Konferencja Gry Komputerowe", organizowana przez Koło Naukowe Forum e-Biznesu z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Grafika w grze i jej animowanie są w dzisiejszym świecie fantazji najważniejszym czynnikiem nowoczesnej GRY / Fot. GAME DEVPatronat nad Konferencją objęli już: Ministerstwo Gospodarki i Parlamentarny Zespołu ds. Polityki Klastrowej, Związek Pracodawców Klastry Polskie oraz Klastry - Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ogólnopolski Klaster Innowacyjnych Przedsiębiorstw i Biznes Klaster.

Grafika Wiedźmina - to perfekcja realizowana przez sztab ludzi. Jak widać z wielkim sukcesem / Fot. Game DevKonferencja dotyczyć będzie szeroko rozumianego GameDevu, czyli branży zajmującej się produkcją gier komputerowych - także mobilnych. Program imprezy podzielony jest na dwa dni zgodnie z tematyką. Pierwszego dnia odbędzie się blok dotyczący rzadko pojawiającej się kwestii na tego typu konferencjach - marketing i zarządzanie w GameDevie, bo o ile zarządzanie projektami IT jest specyficzne, to proces produkcji gier komputerowych zdaje się być jeszcze ciekawszy i bardziej wymagający. Kwestia marketingu jest tym bardziej ciekawa w kontekście gier mobilnych, gdzie dopiero przecierane są szlaki. Drugiego dnia wprowadzona zostanie tematyka dotycząca m. in. designu w grach, czyli sposobu projektowania gier z punktu widzenia grafików, muzyków, czy osób piszących scenariusze, ale także spojrzenie na temat okiem recenzentów i dziennikarzy branżowych.

Koordynatorem tego wielkiego wydarzenia jest Anna Figiel - Prezes Koła Naukowego Forum e-Biznesu. Na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu zagoszczą przedstawiciele wielu firm związanych z branżą gier komputerowych, dzięki czemu w drugiej połowie maja Toruń stanie się polską stolicą GameDevu. Grupą, do której kierowana jest konferencja to nie tylko studenci zarządzania, informatyki, czy eksperci z branży, ale także,
a może nawet przede wszystkim, ludzie zainteresowani grami komputerowymi, które jako forma sztuki są często deprecjonowane. Już teraz konferencja wzbudza ogromne zainteresowanie i oczekuje się bardzo dużo gości za całej Polski.

Do prac przy organizacji wydarzenia zgłosili się ochotniczo studenci, pasjonaci gier z kilku wydziałów - oprócz wydziału, na którym odbędzie się konferencja, również wielu studentów informatyki. Zaangażowany w przygotowanie wydarzenia organizowanego przez Annę Figiel jest student informatyki Jakub Kucharski, który zajmuje się ustalaniem szczegółów z firmami, które będą gościć na konferencji. Student informatyki i grafik Paweł Gołębiewski nadzoruje podzespołem od kwestii graficzno-webowych, a wśród nich są Maciej Litwin, Wiktor Walentynowicz, Magdalena Gustowska i Kamil Wasielewski. Pomagają również Justyna Mordzak, Tomasz Klunder i kilku innych studentów.

Anna Figiel, Bogdan Węgrzynek

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Zobacz także:

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.