Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

181882 miejsce

Zaskakująca kampania promocyjna Merlin.pl

Lider wśród księgarń internetowych rozpoczął właśnie kampanię promocyjną w skali nieosiągalnej dotychczas dla firm prowadzących tego typu działalność. Co ciekawe wykorzystuje reklamę telewizyjną, co dotychczas było niespotykane.

Najważniejszym medium wykorzystywanym w tej kampanii reklamowej jest telewizja. Spoty reklamowe pojawiły się w dwóch największych stacjach komercyjnych oraz na kanałach tematycznych. Akcja będzie równolegle prowadzona na łamach pism opiniotwórczych i citylightach. Oczywiście wykorzystane zostaną także różne rodzaje reklamy internetowej, które dotychczas były podstawowymi formami reklamy firm zajmujących się sprzedażą w sieci.

Budżet przeznaczony na działania marketingowe Merlin.pl w najbliższych tygodniach to 3 mln złotych. Kwota ta jest równa rocznemu obrotowi sześciu przeciętnych księgarń.

Celem kampanii jest zwiększenie liczby klientów księgarni poprzez umocnienie wizerunku marki. Grupę docelową stanowi kilkanaście milionów osób, które kupują książki, muzykę, filmy. Z badań Biblioteki Narodowej wynika, że w Polsce jest 12 mln nabywców książek.

W 2005 roku obroty w sprzedaży internetowej książek wyniosły 135 mln złotych, z czego 40 mln to obroty Merlin.pl. Firma prognozuje wysokość obrotów w tym roku na 65 mln, w przyszłym roku na 100 mln i w kolejnym na 140 mln złotych.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.