Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zegarek Apple nie zachwycił Amerykanów. Dwie trzecie nie zamierza kupić urządzenia

Redakcja Wiadomości24.pl
Redakcja Wiadomości24.pl
Apple
Prawie 2/3 Amerykanów zadeklarowało, że nie interesuje ich zegarek Apple - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie agencji Reuters. 50 proc. pytanych nie wiedziało, że Apple Watch pojawi się na rynku.

69 proc. Amerykanów pytanych przez Ipsos na zlecenie agencji Reuters nie zamierza kupić Apple Watch. Jedna czwarta wyraża zainteresowanie produktem, a 6 proc. nie ma zdania. Mimo że sondaż przeprowadzono tuż po konferencji producenta zegarka, czyli w momencie, gdy informowały o nim media na całym świecie, połowa pytanych nie słyszała o gadżecie - podaje Reuters.

Co ciekawe 13 proc. klientów, którzy nie posiadają iPhone'a, rozważy zakup zegarka, z którego można w pełni korzystać wyłącznie w zestawieniu z iPhonem. Więcej niż 52 proc. ankietowanych uznało zaś smartwatche za "przemijający trend". Sondaż przeprowadzono między 9 a 13 marca 2015 r. Granicę błędu statystycznego określono na 3,2 proc.

Czytaj także: Międzynarodowa Stacja Kosmiczna będzie mieć swój zestaw Lego? Zagłosuj na projekt w serwisie Lego Ideas

Zegarek pojawi się w sprzedaży 24 kwietnia, a przedsprzedaż rozpocznie się 10 kwietnia. Na początku gadżet będą mogli nabyć klienci z Australii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Hong Kongu, Japonii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Gadżet będzie dostępny w trzech kategoriach i dwóch rozmiarach. Najtaniej wycenione zostały zegarki linii Sport (od 349 dolarów), najdroższe będą produkty Apple Watch Edition. Ich cena zaczyna się od 10 tys. dolarów.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto