69 proc. Amerykanów pytanych przez Ipsos na zlecenie agencji Reuters nie zamierza kupić Apple Watch. Jedna czwarta wyraża zainteresowanie produktem, a 6 proc. nie ma zdania. Mimo że sondaż przeprowadzono tuż po konferencji producenta zegarka, czyli w momencie, gdy informowały o nim media na całym świecie, połowa pytanych nie słyszała o gadżecie - podaje Reuters.
Co ciekawe 13 proc. klientów, którzy nie posiadają iPhone'a, rozważy zakup zegarka, z którego można w pełni korzystać wyłącznie w zestawieniu z iPhonem. Więcej niż 52 proc. ankietowanych uznało zaś smartwatche za "przemijający trend". Sondaż przeprowadzono między 9 a 13 marca 2015 r. Granicę błędu statystycznego określono na 3,2 proc.
Czytaj także: Międzynarodowa Stacja Kosmiczna będzie mieć swój zestaw Lego? Zagłosuj na projekt w serwisie Lego Ideas
Zegarek pojawi się w sprzedaży 24 kwietnia, a przedsprzedaż rozpocznie się 10 kwietnia. Na początku gadżet będą mogli nabyć klienci z Australii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Hong Kongu, Japonii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Gadżet będzie dostępny w trzech kategoriach i dwóch rozmiarach. Najtaniej wycenione zostały zegarki linii Sport (od 349 dolarów), najdroższe będą produkty Apple Watch Edition. Ich cena zaczyna się od 10 tys. dolarów.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?