Jak czytamy w regulaminie konkursu: "poprzez marketing społeczny rozumie się wszelkie działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations, które służą wspieraniu postaw prospołecznych".
W konkursie mogą wziąć udział kampanie reklamowe, które miały swoją emisję w 2009 roku. Zgłaszać je można w ramach pięciu kategorii: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm, inicjatywy polityczne. Oceniane są one przez jury.
"Kampanie mogą być zgłoszone przez każdą pełnoletnią osobę uprzednio zalogowaną na platformę konkursową na portalu kampaniespoleczne.pl posiadającą upoważnienie od organizacji będącą inicjatorem takiej kampanii.
Warunkiem zakwalifikowania kampanii do konkursu jest dokonanie wpłaty darowizny na konto Fundacji Komunikacji Społecznej (numer konta na stronie kampaniespoleczne.pl). Wpłaty zostaną przeznaczone na ufundowanie nagrody pieniężnej za zwycięstwo w kategorii Inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie)" - czytamy w punkcie czwartym części regulaminu dotyczącego zasad konkursu.
Kampanie są oceniane w jedenastu wymiarach w skali punktowej od 0 do 5. Gdzie 0 oznacza, że dany wymiar nie może być oceniany w przypadku danej kampanii.
Pełen regulamin konkursu na stronie: kampaniespoleczne.pl
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?