Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

403 miejsce

Zmiana pakietu w Cyfrowym Polsacie - moja historia

Od ponad dwóch lat jestem klientem Cyfrowego Polsatu. W dniu 2 grudnia 2009 r. postanowiłem na jednym z posiadanych tunerów zmienić abonament. I tak się zaczęło.

Logo Cyfrowego Polsatu / Fot. LogoW tej sprawie skontaktowałem się z telefonicznym biurem obsługi klienta. Bardzo miła pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie o tym, że w dniu 3 grudnia skontaktuje się ze mną ktoś z Cyfrowego Polsatu.

W godzinach południowych, 3 grudnia odebrałem telefon od konsultanta BOK. Pracownik Polsatu przyjął zgłoszenie zmiany pakietu telewizyjnego i poinformował mnie, że w ciągu kilku dni dostanę pocztą aneks do umowy do podpisania, który następnie powinienem odesłać w załączonej kopercie do Cyfrowego Polsatu.

Minęły ponad dwa tygodnie, a aneksu nie dostałem. Około 20 grudnia ponownie zadzwoniłem do BOK aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moja sprawa i się zdziwiłem. Konsultant powiedział mi, że dokumenty - które obiecano mi przysłać - nie zostały jeszcze wysłane, ale zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym, także dotrą do mnie w ciągu kilku dni.

Poczekałem do nowego roku. W dniu 4 stycznia 2010 ponownie zadzwoniłem do BOK aby dowiedzieć się co w mojej sprawie zostało zrobione. I tu kolejne zdziwienie, bo Cyfrowy Polsat nie zrobił nic. Konsultant z BOK nie potrafił mi nawet odpowiedzieć kiedy mój pakiet zostanie zmieniony.

Postanowiłem skontaktować się w tej sprawie z rzecznikiem prasowym Cyfrowego Polsatu, panią Olgą Zomer. Niestety pani rzecznik też nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jaki jest czas realizacji zamówionych zmian w pakiecie, gdyż nie jest to zapisane w żadnym z regulaminów Polsatu.

W godzinach popołudniowych, 4 stycznia odebrałem telefon od jednego z konsultantów BOK z przeprosinami i informacją, że Cyfrowy Polsat zwalnia mnie z płacenia abonamentu za miesiąc styczeń (2010). Konsultant poinformował mnie, że wysłanie aneksu tak długo trwało gdyż Cyfrowy Polsat zmienił regulamin i ma dużo nowych umów. Dokumenty miały być do mnie wysłane w ciągu tygodnia. Niestety, wygląda na to, że nie zostały.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (14):

Sortuj komentarze:

kasia z.
  • kasia z.
  • 27.07.2011 12:29

faktem jest ,.ze autoryzowane punkty sa bardziej dostepne dla klienta niz info

Komentarz został ukrytyrozwiń
seweryn
  • seweryn
  • 27.07.2011 12:27

Tak monika b. ma rację nie infolinia tylko punkty ,mnie pomogli a na infolini załatwienie sprawy trwało 5 tygodni a w APS-ie 5 minut jest chyba różnica

Komentarz został ukrytyrozwiń
monika  b
  • monika b
  • 27.07.2011 12:24

od tego są Autoryzowane punkty sprzedaży , ludzie nie dzwońcie na infolinie!!!!!

Komentarz został ukrytyrozwiń
MONCIA
  • MONCIA
  • 20.07.2011 16:24

ZGADZAM SIĘ .TEN SAM PROBLEM MAM ZE ZMIANA NA PAKIET MINI

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Piotrze, moja wina, nie wyrazilem sie wystarczajaco jasno. Mnie chodzi o internet kablowy, a CP ma tylko internet radiowy (chyba ze sie myle). Stad tez moj wniosek: tp z pakietami i kablowym internetem, moze zdominowac oferte cp.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Darku, nie jest pan zorientowany w usługach u operatorów CP od nie dawna świadczy również usługę dostępu do internetu

Komentarz został ukrytyrozwiń

Moim zdaniem w tej chwili przy wyborze jakiejkolwiek platformy w dowolnym medium, trzeba zwracac szczegolna uwage na obsluge klienta w danej sieci. Tak naprawde, to im wiekszy operator i wiecej sie o nim mowi w sieci, tym lepiej. CP dla mnie jest ciagle firma wstepujaca na rynek (wiem, ze jest obecny juz abrdzo dlugo, ale w sieci go nie widac).
Przyszloscia w ogole sa i tak uslugi zintegrowane i taki polsat, ktory nie ma kanlowego internetu nie bedzie mogl konkurowac nawet z TP, ktory ma i telewizje i internet.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Miałem już co najmniej dwie "przygody" z Cyfrowym Polsatem:
Pierwsza- podczas wymiany kart. Musiałem się wówczas nieźle wykłócić, wykonać nieskończenie wiele telefonów, za każdym razem od początku tłumacząc, o co chodzi, napisać kilkanaście maili, aby Cyfrowy Polsat zrozumiał iż to, że nie wysłał mi nowej karty na adres korespondencyjny, który podałem im podczas zawierania umowy i podczas rejestracji w ICOK, skutkowało tym, ze przez określony czas nie byłem w stanie odbierać programów, za które zapłaciłem i że ich pomyłka lub niedopatrzenie powinno skutkować zwróceniem mi pieniędzy za usługę, którą opłaciłem a z której z ich winy nie mogę korzystać.

Druga- "pech" chciał, że dwa dni po opłaceniu przeze mnie abonamentu za kilka miesięcy z góry, zepsuł mi się dekoder. Przypomnę, że Cyfrowy Polsat ma niezrozumiałą taktykę polegającą na tym, że dana karta jest przypisana tylko do jednego urządzenia, tak więc po raz kolejny zostałem pozbawiony możliwości otrzymywania usługi za którą zapłaciłem. Postanowiłem po raz kolejny rozpocząć walkę z wiatrakami i udałem się do regionalnego przedstawiciela z uszkodzonym tunerem. Przedstawiciel stwierdził, ze tuner rzeczywiście uległ uszkodzeniu i że jestem pozbawiony jakiejkolwiek możliwości oglądania programów, za które dwa dni wcześniej zapłaciłem. Na moją prośbę, aby wystawili mi zaświadczenie, że rzeczywiście zgłosiłem się do nich z uszkodzonym, posiadającym oryginalne plomby sprzętem, pierwotnie odpowiedzieli, ze nie ma problemu, po czym zmienili zdanie i przypomnieli sobie, ze centrala zabroniła im wystawiać takich zaświadczeń, bo to mogłoby być podstawą do zerwania umowy przez klienta... Zaproponowali mi nieopłacalną naprawę w bliżej nieokreślonym czasie uszkodzonego tunera, lub wypowiedzenie umowy i podpisanie nowej. Uległem, bo moja żona nie potrafi wytrzymać bez swoich ulubionych seriali i podpisałem kolejną umowę. Dostałem nowy, sprawny tuner i od tej pory posiadam dwa abonamenty. Pierwszy wygaśnie dopiero trzy miesiące po otrzymaniu przez CP korespondencji z wypowiedzeniem umowy. Moje prośby, aby niewykorzystane środki przelać na poczet nowej umowy nie przyniosły skutku.
Podsumowując: Cyfrowy Polsat w żaden sposób nie dba ani nie honoruje stałych, starych klientów. W przypadku kłopotów traktuje ich jak intruzów. Zależy im jedynie na pozyskaniu nowych klientów, a po podpisaniu umowy ich przymilanie nagle mija i taki klient idzie w zapomnienie. Załatwienie najprostszej sprawy graniczy z cudem. Dodzwonienie się do konsultanta graniczy z wyczynem a gdy nam to się w końcu uda i tak nie liczmy na to, ze cokolwiek uda się załatwić. Internetowe Centrum Obsługi Klienta celowo nie wprowadza usługi zmiany abonamentu na niższy. Polsat woli to przedłużać i załatwiać za pośrednictwem poczty, bo generuje to dla nich konkretne zyski.

Komentarz został ukrytyrozwiń

No to jak widać nie tylko ja mam takie problemy, czekam na kolejne informacje może razem coś zdziałamy aby Polsat zaczął szanować swoich klientów :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Piotr nie strasz mnie, parę dni temu podpisałam umowę z Polsatem. Przy podpisywaniu umowy zapewniono mnie , że w każdej chwili mogę zmienić pakiet a tu taki problem.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.