Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zmiana pakietu w Cyfrowym Polsacie - moja historia

Piotr Andrzejak
Piotr Andrzejak
Logo Cyfrowego Polsatu
Logo Cyfrowego Polsatu Logo
Od ponad dwóch lat jestem klientem Cyfrowego Polsatu. W dniu 2 grudnia 2009 r. postanowiłem na jednym z posiadanych tunerów zmienić abonament. I tak się zaczęło.

W tej sprawie skontaktowałem się z telefonicznym biurem obsługi klienta. Bardzo miła pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie o tym, że w dniu 3 grudnia skontaktuje się ze mną ktoś z Cyfrowego Polsatu.

W godzinach południowych, 3 grudnia odebrałem telefon od konsultanta BOK. Pracownik Polsatu przyjął zgłoszenie zmiany pakietu telewizyjnego i poinformował mnie, że w ciągu kilku dni dostanę pocztą aneks do umowy do podpisania, który następnie powinienem odesłać w załączonej kopercie do Cyfrowego Polsatu.

Minęły ponad dwa tygodnie, a aneksu nie dostałem. Około 20 grudnia ponownie zadzwoniłem do BOK aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moja sprawa i się zdziwiłem. Konsultant powiedział mi, że dokumenty - które obiecano mi przysłać - nie zostały jeszcze wysłane, ale zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym, także dotrą do mnie w ciągu kilku dni.

Poczekałem do nowego roku. W dniu 4 stycznia 2010 ponownie zadzwoniłem do BOK aby dowiedzieć się co w mojej sprawie zostało zrobione. I tu kolejne zdziwienie, bo Cyfrowy Polsat nie zrobił nic. Konsultant z BOK nie potrafił mi nawet odpowiedzieć kiedy mój pakiet zostanie zmieniony.

Postanowiłem skontaktować się w tej sprawie z rzecznikiem prasowym Cyfrowego Polsatu, panią Olgą Zomer. Niestety pani rzecznik też nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie jaki jest czas realizacji zamówionych zmian w pakiecie, gdyż nie jest to zapisane w żadnym z regulaminów Polsatu.

W godzinach popołudniowych, 4 stycznia odebrałem telefon od jednego z konsultantów BOK z przeprosinami i informacją, że Cyfrowy Polsat zwalnia mnie z płacenia abonamentu za miesiąc styczeń (2010). Konsultant poinformował mnie, że wysłanie aneksu tak długo trwało gdyż Cyfrowy Polsat zmienił regulamin i ma dużo nowych umów. Dokumenty miały być do mnie wysłane w ciągu tygodnia. Niestety, wygląda na to, że nie zostały.

W połowie stycznia aneksu dalej nie dostałem, ale otrzymałem kanały HBO gratis na cały miesiąc. Na początku lutego ponownie zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się, że korespondencja została wysłana.

Niestety koperta nie dotarła do mnie do dnia 13 lutego. Znów skontaktowałem się z Cyfrowym Polsatem. Dowiedziałem się, że żadna korespondencja do mnie nie została wysłana. Szok.
Zdenerwowałem się. Czy można tak kłamać i wprowadzać klientów w błąd?

Może to co teraz napiszę zabrzmi niewiarygodnie, ale tak sobie pomyślałem, że gdyby 10 tys. osób w tym samym czasie zechciało zmienić swój pakiet
z "Familijnego" (37,90 zł) na "Mini" (9,9 zł) przyniosło by to Cyfrowemu Polsatowi duże straty. Może dlatego te procedury ciągną się w nieskończoność?

Postanowiłem dowiedzieć się jak zmiana pakietu wygląda w Telewizji N, czy Canal+. W obu platformach cyfrowych tego typu zmiany dokonywane są natychmiast po zgłoszeniu. Można ich też dokonywać poprzez stronę internetową.

W Cyfrowym Polsacie nie ma takiej możliwości. Wszystko odbywa się za pośrednictwem poczty. W ramach przeprosin za opóźnienia dostałem gratis kilka kanałów, ale ponieważ dalej płaciłem więcej za abonament to wszystko się wyrównało.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto