Facebook Google+ Twitter

Życie Warszawy skopiowało artykuł z www.naszemiasto.pl

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2007-08-07 14:19

W dzisiejszym wydaniu „Życia Warszawy” ukazał się artykuł „Nowy basen na Pradze-Południe”. Tekst został skopiowany z portalu internetowego Naszemiasto.pl.

Materiał w "ŻW". / Fot. materiały własneDo Redaktora Naczelnego
„Życia Warszawy”
Andrzeja Andrysiaka


W dzisiejszym wydaniu „Życia Warszawy” na stronie 6 grzbietu warszawskiego ukazał się artykuł pani Agnieszki Gąski pt. „Nowy basen na Pradze-Południe"”. Tekst został skopiowany z portalu internetowego Naszemiasto.pl (został tam zamieszczony 1 sierpnia tego roku, tytuł – „Nowy basen dla Pragi-Południe”). Dziennikarka ŻW w minimalnym stopniu zmieniła oryginał, a wypowiedzi osób w tekście zostały napisane w mowie zależnej. „Autorka” tekstu nie poprawiła nawet błędu, który znalazł się w oryginalnej informacji, a który później poprawiliśmy w naszym tekście (wymiar małego basenu to 18, a nie 15 metrów). W pierwszym zdaniu tekstu napisaliśmy, że mieszkańcy będą korzystać z basenu od 4 sierpnia – nawet to nie zostało zmienione, choć data dzisiejszego wydania ŻW to 7 sierpnia. Jeśli w przyszłości redakcja ŻW będzie korzystała z naszych informacji, prosimy o powoływanie się na źródło.


Ewa Wilcz-Grzędzińska
Zastępca redaktora naczelnego
Polskapresse


Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Za plagiacik - na dupkę bacik !

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.