Facebook Google+ Twitter

Żydzi z całego świata oburzeni turecką reklamą z Hitlerem w roli głównej

Trwająca 12 sekund reklama szamponu Biomen emitowana w tureckiej telewizji, wywołała sprzeciw organizacji żydowskich na całym świecie, ponieważ wystąpił w niej... Adolf Hitler.

Adolf Hitler - "gwiazda" tureckich reklam? / Fot. Heinrich Hoffmann/Creative Commons 3.0W reklamie wykorzystano archiwalne nagranie jednego z przemówień Adolfa Hitlera. Podłożony głos mówi po turecku: "Jeśli nie nosisz kobiecych ubrań, nie powinieneś też używać kobiecego szamponu. Oto jest. Szampon dla prawdziwych mężczyzn. Biomen. Prawdziwi mężczyźni używają Biomen."

Jak podaje portal Wirtualne Media, organizacje żydowskie nazwały spot "obrzydliwym i żałosnym". Ich przedstawiciele domagają się też wycofania reklamy i oficjalnych przeprosin.



Znajdź nas na Google+

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (5):

Sortuj komentarze:

Benedykt Present
  • Benedykt Present
  • 30.03.2012 00:28

Trzy razy obejrzałem tą nietuzinkową reklamę. Mocna rzecz! Trudno będzie zapomnieć ten szampon. Pozdrawiam oburzonych; tempora mutantur et nos mutamur in illis.

Komentarz został ukrytyrozwiń
ad  Rem
  • ad Rem
  • 28.03.2012 22:32

I oni chcą do Unii ? ŻENADA !

Komentarz został ukrytyrozwiń
Berele Rubinsztayn
  • Berele Rubinsztayn
  • 28.03.2012 20:39

Świetna reklama.I wcale nie uważam ją za obraźliwą.A że niektórym żydowskim "moherom"się nie podoba?Im nikt nie dogodzi.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Delikatnie rzecz ujmując: "nieetyczne".
Patrząc zaś z innej strony - totalnie źle określony "target", odbiorca do którego ów szampon miał trafić. W zdecydowanej większości dzisiejsi "wielbiciele swastyki" znani są raczej z ogolonych głów... obejdą się zatem bez "Biomenu".

Komentarz został ukrytyrozwiń

Żałosne i wstrętne

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.