Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Minister Kopacz za unijne pieniądze agituje w radiu pielęgniarki

Tadeusz Kowalski
Tadeusz Kowalski
pl2011.eu/zdjęcia dla mediów
Trzynaście stacji radiowych emituje spot, w którym minister Ewa Kopacz zachęca pielęgniarki do podejmowania studiów. Kampania jest realizowana za pieniądze Europejskiego Funduszu Społecznego. I może wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że trwa kampania wyborcza.

Krzysztof Lorenz z Państwowej Komisji Wyborczej w wypowiedzi dla www.gazetaprawna.plstwierdza: "z formalnego punktu widzenia wszystko jest w porządku. Kampania wyborcza nie pozbawia urzędników państwowych publicznego zabierania głosu w sprawach związanych z zakresem ich obowiązków".

Lecz zdaniem prof. Antoniego Kamińskiego z Transparency International Polska, sprawa budzi poważne wątpliwości. Stwierdził on: "pani minister nie jest dyrektorem szkoły dla pielęgniarek, by namawiać do zapisywania się do niej. Jeśli dostrzega na rynku brak osób w tym zawodzie, posiada narzędzia zachęcające do kształcenia się w tym zawodzie". Dodaje też, że "emitowanie w czasie kampanii spotów, w których głównym elementem jest wypowiedź minister zdrowia, jest sposobem na lansowanie się".

Cała sprawa budzi wiele wątpliwości. Trudno uznać za przypadek, że rozgłośnie radiowe dostały zlecenie na emisję spotów właśnie teraz, w trakcie kampanii wyborczej, w której o mandat posła ubiega się Ewa Kopacz. Reklam tych słucha jakby nie było, kilka razy dziennie, parę milionów osób i równie dobrze mógłby w nich wystąpić ktoś inny z ministerstwa.

źródło: gazetaprawna.pl

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto